10 April 2011

YEAH...DAH BALIK....PENAT...JAP GI NAK GI IPOH PULAK....

Hi uolls...hari ni dah hari ahadkan...
MW rasa cam baru hari sabtu..... sebabnya kalau sekolah ganti ke.. majlis ke..... selalu hari sabtu.. ini tak.... hari ahad pon ada majlis kat sekolah...

huh...sungguh.... sungguh... sungguh memenatkan.. rasa tak terdaya nak bangun....sampai umah jer rasa nak tido terlentang terkangkang ... tapi apakan daya... jap gi weolls nak balik ipoh kejap.. umah my SIL...

Tentang majlis hari ni memang mama tak snap aper2 pict.....serius memang badan tak sehat sangat2...pagi tadi pon dah terbabas... huhu... nanti kalau ada kengkawan mama yang upload pict kat fesbuk dan mama rajin+ada masa..mama ceduk kat sana ... masuk kat sini yer... ngeh... ngeh... ngeh...

kaylah...rasa cam nak letak paler jap...... pastu baru bangun kemas apa yang patut...then packcing baju.....
holallala~ ~

bestnyer kalau bole tido cenggini...

kalau cenggini pon tak pa....

ermmm bila dah tertido apa pun tak sedar...

dah letih..kat sini pon bolehhhh...
*pict dr abe guggi

p/s: dah ada symtom2 nak demam+selsema.....mata dah start berair.......

2 comments:

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

amboi...tergolek2 amma tido..nak tido senelah lah...ngntuk gak nie...penat badan keja sorg2...erm...

ArELeEz said...

tido mmg best! sumpah xtipu! he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...