07 April 2011

PULUT + IKAN GORENG + DURIAN = INCIK ABAH PON TERGODA

Uolls penah makan tak pulut + ikan + nyoq...
huhu....sedap wehh meleleh.....

ermmm sapa yang tak pernah tengok tu......
jom tengok gambar dulu..
kita kasi leleh apa2 yang patut....
v
v
v
v
v
v
v
v
 muahahah....blom ape2 dah meleleh....
v
v
v
 mak oi...eksaitet noo kamu ni yer....
v
v
v
v
v
v
v
ini lah dia ghuper pulut makan ngan ikan goreng dan nyoq....
*pic ihsan dr abe guggi

Adoiiiii.....habislah punah ranah diet mak nak oii......cemana tetiba boleh teringin+mengidam giler mengalahkan mak2 buyong di luar sana...(sila bagi penyepak sedas)....

Alkisah nyer cenggini.....

Hari tu masa SIL mama datang....dia cakap teringin nak makan pulut durian...so...odw nak balik umah ke umah mama memang ada gerai jual buah doyan...bila dah nampak buah doyan dok tergolek kat tepi jalan tu...makin berkobar2 lah semangat nak makan pulut doyan..hehe..mama pon nak tompang 2 kaki lah...

Timbang nyer timbang....maka terbelilah 2 biji durian....dalam hati mama saat tu.....alamak..2 bijik jer...adoi...cukupker.....temolok aku ni cap gajah suci..muahahhaha...niat di hati tu...mama nak tambah lagi beberapa biji..tapi pikir nyer pikir...tak jadi...sebabnya....mahal ler...tak pe nanti time pasar malam kat depan umah kita beli....mungkin murah sket..mungkin ler.. :)

Makan nyer makan...memang kenyang giler....ehh cukup lak durian tu....heheh..napsu ku kan sebesar menara KL..muahahha......tapi cam ada sumthing yg tak cukup.....kepuasan masih belum terpancar...so ini bermakna...akan ada pulut+doyan siri 2...hahahaha

Jadi dari kisah ni ler...setiap hari mama balik lalu jalan yang sama.....setiap hari jugak lah mama tengok buah2 durian yang comel2 tu cam dok panggil2...hahaha.... akhirnya malam ini dapat juga masuk ke dalam perutku yang shomel dan montel ini...

Tapi resepi malam ni...hanyalah pulut+ikan goreng+durian jer....tak de nyoq....tapi.....terbaekkk...mula tu incik abah cam jual mahal....
"dah kenyang la...makan char kue teow kat umah nenek ros..pastu minum air banyak..."

sambil makan sambil mengeluarkan irama yang menggoda

ermm...sedapnyer...
ahhh..bestt...
sedapppp.......

akhirnya..lelaki mana tahan godaan kan..mula2 tu cubit-cubitan manja sambil berdiri...akhirnya terus duduk mengadap pinggan...muahhahahah...Incik Abah tak tahan godaan...

p/s : perut dah kenyang..mata dah nak layu...tapi keja blom siap....huwaaa!!





1 comment:

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

JAP2..NAK TANYA...SAPE DA COPET IKAN GORENG TUE?? AMBOI.....PANTANG TUL DIA ERK..HEHEH...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...