07 April 2011

WOW...EARNING NUFFNANG MENCANAK NAIK....

Salam petang uolls..  ^_^

Ermm petang2 ni..mata pon cam dah ala2 ikan puyu...so MW kasi topik hot sikit supaya mata korang tercelik luas...O.O ...

Earning saper yang mencanak naik tu....?
hehe...buat per lah MW nak mengulas earning orang lain kan..lagi pun mana MW tahu...kan..kan..

Hari2 cam biasa MW akan cek nuffnang..tak tau ler kenapa obses sangat ngan nuffnang ni..huhu...ecece..tak yah nak menjuih bibir tu...uols pon lebih kurang sama gak ngan mama...kan kan kan.. Buka je blog cek nuffnang....1 hari ntah berapa kali ler....

ok berbalik pada tajuk.......bagi blog mama yang kadang2 berupdate...kadang2 tak ni....kalau earning BE dari rm1 ke rm 1.40 dalam masa sehari pon dah kira mencanak...muahahahha otai2 sila ketuk paler mama sorang skali...Ehh...siyes mama cakap...mana tak nya bila cek "analytics" tak der lah sampai ratusan orang pon sehari....kan sekarang masih bizi..tak sempat nak wat rondaan.....tapi earning tetap bertambah..walawehh... sapa tak suker...? I loike okey....

so oekylah untuk entry pendek mama untuk petang ni

p/s: mama menulis pagi tadi ye....dah set autopublish..bukan mama tak pegi keja...^_^ .. senyum sokmo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...