09 October 2010

widgeo ada masalah keluarga...?

Sebenarnya...mama ni kalau bab godek2 blog memang suker..
pastu pulak..suker la..menambah gadjet2 yang ntah aper2..
kadang2 tu menyemak dan memberatkan blog saja..
tapi..dah orang kata suker..ermmm boleh ajer..

sebelum ni memang guna widgeo...
boleh tengok..baper orang tgh jengok blog kiter..
boleh cek baper orang dah yang datang melawat...

tapi sejak minggu lepas..sejak mama tukar layout baru ni...
mama tak letak pon gadjet widgeo visitor counter tu...
bukan bermakna mama tak reti nak pasang gadjet..
atau dah merajuk ngan widgeo ya..

cuma minggu lepas..beberapa kali mama mintak ngan widgeo..tapi dia tak nak kasi..
tapi bila hari ni mama mintak terus pulak dia kasi kod HTML tu..
ermm mungkin hari tu widgeo ada masalah keluarga kowtt.. *wink.wink*

dan dapat..terus lah pasang...
yuuuuu... 0_________0












kehadiran hari ni..baru sorang..
kehadiran terkumpul.hehe..guna bilangan lama...
sedih woo kalau nak mula ngan zero...
dah la blog mama ni tak ramai pelawat lagi...

p/s:tak per..tak per...mama akan usahakan...kawan2 rajin2 la datang yer...

1 comment:

Zura said...

hehehe...kelakar plak tgk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...