29 October 2010

ENTRY PAGI JUMAAT

Setelah bekerja keras selama beberapa hari...
inilah hasilnya

Alhamdulillah....

Tapi yang dua hari tu tak sampai target koz mama bizi sangat2..
pagi2 kul 9 dah kuar..
balik malam.. kul 10 dah tido..
tak sempat nak berblogwalking .....

erm...target 200 sehari dah dapat...
rasa2nya cam nak up...300 uv sehari??
ermm boleh ker?

semalam..dapat tangkap iklan baru...tapi terlupa nak ikat...
harus terlepas ler..
huhu..

so kalau nak iklan tu bertempekkk jer..harus berusaha lebih ni...

apa tunggu lagi kengkawan...jom wat entry bebanyak....jom BW..hehhe

p/s:ada unsur tamak ker kat sitew...?

5 comments:

mia said...

huwaa..hebat mama...mia seratus pon susah nk capai...thniah ek

Ainismaira said...

wah..bestnyaaa.. nak jgak camni. hehe..

wanie_cmi said...

harus kerja keras adik2 kew...hehe...

MiEzA said...

bestnye.. tingin nk jd cm mama tp xde masa nk spent ngan lappy

zahidah dihaz said...

tak sabar tunggu habis final ni...nak try buat uv sampai 100 je sehari...hehehehe...tak pernah sampai 100 lagi ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...