28 October 2010

MAIN KEJAR2 NGAN NUFFNANG

Ni bila kes tak dak aper nak buat (heheh padahal banyak keje okey..tapi sajer nak buang masa bermanja2an dengan lappy..keh keh keh..)

sejak semalam..mama main kejar2 ngan nuffnang..
so inilah hasilnyer..
mama dapat tangkap..
.
.
.














xcelli iklan yang sama....cuma kadang2 kuar kat LB..kadang2 kat SS dan paling kerap kat LR.... so kalau uols rajin nak klik2 sila scrol sampai ke bawah yer..hihi...

p/s: thanks nuffnang...mama nak kejar sampai dapat 10 BE in one time..ermm boleh ker? uols tolong2 yer..

5 comments:

mia said...

mama..ape mksud kejar tu?xfhm...nk jugak merasa BE..ape tu ek..grrr..geram3..

mama tisya said...

tahniah..byk tul BE ye

wanie_cmi said...

alamak..kejar tu adik badik chasing..hehhe..

blog mama ni mama refresh2 dan refresh.. duatigaplohlimakali...kendian mama snap la add2 yang kuar...tu jer yg dimaksudkan main kejar2..

wanie_cmi said...

BE jer banyak..tapi jumlah earning dia suam2 kuku jer... mama ni baru nak merangkak.......
tp apa2 pun..thanks nuffnang... mama akan cuba sedaya mama untuk mengaktifkan diri...muahaha

SYaMiLa said...

blh tu..insya allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...