26 October 2010

PEMENANG "ANGPOW DARI MAMA"

Alhamdulillah...Akhirnya GA mama sampai jua ke penghujungnya..
terima kasih kepada semua yang telah menjayakan GA mama ni.

Untuk mencari pemenang dan penerima Angpow dari Mama...
mama dengan sukacitanya telah meminta bantuan abang random....

kalau sape yang tak kenal abang random yang ensem..ni lah alamat rumah beliau....
uols boleh melawat kalau nak..
nak guna servis pon bolej..caj adalah percuma..(oowhh ni dah kes promot abang random nih..)

so...ini dia pemenang yang abang random pilih...
.
.
.
.
taraaaaaaaa....
.
.
.

oppss...abang random ni wat suspen lak...... 

okeylah... yang betul2 ada kat bawah ni yer...hihi..

siapa gerangan nyer..cepat datang tuntut hadiah.....
hihi...

7 comments:

wanie_cmi said...

OPss..lupa.. TAHNIAH KEPADA PEMENANG

zahidah dihaz said...

tahniah untuk yang bertuah

SYaMiLa said...

tahniah utk mereka yg bertuah... ;-)

Zhafarina said...

mama,
saya nombor 99..
yahoo,
murah rezeki hari ni.
seronoknye rase.

nak email mama ke mcm mane ni?

Zhafarina said...

alahai,
silap la..
igt kan nombor ikut comment GA lepas..
sori ye..

dan tahniah kepada pemenang..
;p

popo said...

ah..den no100 la

wanie_cmi said...

KEPADA PEMENANG

kalau nak duit..email no akaun..
kalau nak topup..email no fon....

wani_cutest@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...