26 March 2009

New Post

Sebelum ni berentry2 aku post dalam sehari...
hari ni..
tak der idea plak..
tension..
letih..
borink..

keja yang aku dok wat ni blom siap sepenuhnya..
blom bleh submit ler maknanyer
malam ni terpaksa ler bersengkang mata lagi..

semalam dah tido kul 4 pagi...
pukul 9 aku dah terpacak kat skola..

seharian tak masuk kelas..
tp keja still tak siap..
banyak sangat "idea" yang aku terpaksa dengar..
dan laksanakan pada tugas aku nih..

issh..
tp by hook or by crook..
sok memang kena submit..
kena tunjuk muka awal lagi ler sok..

arghhhhhhhhhhhh............................

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

adatlah kan.. sesekali kita akan berada disituasi tersebut

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...