12 March 2009

Menjana Duit

tengah mama jalan2 kat dalam internet nih..
terjumpa ler ini..

tak tau ler bole kaya ker idak..

layan je la..

Dapat Makan Dapat Duit.
Rangkaian Cafe Ini Akan Jadikan Anda Senang. RM81,OOO Sebulan!!!

"Bunyinya pelik sangat. Sukar untuk dipercayai. Mana mungkin hanya dengan duduk dan makan kita mampu menjana pendapatan! inikan pula sehingga puluhan ribu ringgit..." - itulah yang bermain dikepala saya pada pertama kali saya diperkenalkan kepada program ini. Dan saya pasti anda semua turut berfikiran sama seperti itu.
Rupa-rupanya memang benar seperti yang di terangkan. Setelah saya fahami & dalami konsep perniagaan ini, barulah saya sedar akan betapa besarnya potensi program IRC2U ini. Selepas itu saya tidak menoleh kebelakang lagi dan terus mempromosikan program ini.
Sekarang saya dah tau kenapa mereka panggil program ini 'DAPAT MAKAN DAPAT DUIT'

Sambutan Diluar Dugaan & Amat Luarbiasa!!!
Amat memeranjatkan program ini dengan mudah menarik perhatian ramai orang. Dalam jangkamasa yang cukup singkat restoran Island Red Cafe sentiasa dipenuhi oleh para ahli untuk mempromosikan program "Member Get Member" ini. Pada hemat saya amat kerugianlah sesiapa pun yang tidak menyertai program ini sekarang kerana ianya masih lagi diperingkat awal.

Anda teruskan membaca disini agar lebih faham tentang program yang dijalankan. Jangan segan untuk talipon saya untuk mendapatkan penjelasan yang lebih.

Jom Join saya sekarang. Jom Buat Duit Sambil Makan-Makan! Lumayan! Phone: O13-2972157.... E-mail: zack84_zali@yahoo.com

Island Red Cafe (IRC) adalah satu rangkaian restoran (kafe) ala-ala Starbucks. Setiap kafe beroperasi secara franchais. IRC diasaskan pada tahun 2006.

Kini terdapat 15 kafe telah beroperasi diseluruh Malaysia. Bilangan ditambah menjadi 1OO buah menjelang akhir 2OO9.
IRC membawa konsep kafe santai dengan 'Specialty Drinks' pada harga berpatutan. Hiasan dalaman gaya ekslusif. Kemudahan Surau, WiFi, bilik seminar (VIP Room) dan beberapa biji komputer berinternet turut disediakan untuk kemudahan pelanggan.

Pada 25 November 2OO8, IRC telah melancarkan IRC2U.

IRC2U adalah satu program loyalti 'Member Get Member' yang pertama seumpamanya dijalankan oleh sebuah rangkaian restoran.

Didalam Program IRC2U, ahli yang aktif menaja ahli baru akan diberikan ganjaran yang amat lumayan.

1. Pelan Pemasaran Yang Mampu Disertai Oleh Sesiapapun...
Dengan modal sekecil RM36O anda boleh menjana pendapatan setinggi RM22,5OO sebulan. Dengan modal awal RM4,95O pula anda mampu menjana pendatan setinggi RM81,OOO setiap bulan. Amat Lumayan...!!!

2. Ahli Tak Akan Rugi...!!!
Setiap keahlian akan mendapat kembali duit mereka dalam bentuk e-voucher yang boleh digunakan untuk makan2, minum2 di mana-mana cawangan IRC. Contohnya: Ahli 1 Star (RM36O) akan mendapat vaucher makan bernilai RM3OO. Jadi tak rugi bukan.. anggaplah org yg tak join tu kite belanja.. dapat pahala bukan? dimurahkan rezeki.... insyaallah..

3.Semua Orang Perlu Makan, Semua Orang Perlu Minum
Cuma setiap hari kita berkunjung ke restoran-restoran dan terus menguntungkan tuan kedai tanpa apa-apa faedah kepada kita. Sekarang IRC dengan bangganya memberikan anda pulangan berupa wang ringgit setiap kali memperkenalkan ahli baru. Bukankah itu lebih baik untuk anda...?

4.Amat Mudah Menaja Ahli Baru.
Setiap hari anda hanya perlu mengajak seorang dua rakan ke IRC. Jarang sekali rakan-rakan akan menolak jika anda ingin belanja minum & makan, betul tak? Bila mereka melihat kafe di depan mata, dekorasi yang bergaya, kemudahan yang selesa, menu yang lengkap dan kehadiran ahli IRC2U yang ramai termasuk juga dari kalangan ahli bangsa Cina pasti akan terus meyakinkan rakan-rakan untuk terus bersetuju menyertai program ini. Amat mudah...

5.Tak mungkin kafe secanggih ini akan lingkup sekelip mata...
Untuk sesuatu perniagaan terus maju ianya perlu ada sokongan padu dari pelanggan. Program "Member Get Member" ini secara lansung mewujudkan pelanggan tetap yang akan terus memeriahkan kafe IRC dan melonjakkan hasil jualannya. Adakah mungkin sebuah kafe yang maju akan lingkup sekelip mata...? Lihatlah McDonald's, KFC, Starbuck... Dan itulah visi IRC - untuk menjadi rangkaian kafe yang disegani di Malaysia dan global suatu hari nanti.

6.Sekarang 15, akan jadi 1OO
Tahun 2OO9 akan menyaksikan pertumbuhan paling pantas bagi IRC. IRC merancang untuk mewujudkan 1OO outlet kesemuanya.
Anda bayangkan betapa ramainya ahli yang boleh anda rekrut. Lebih ramai downline anda, lebih banyak income anda!!!



1 STAR = RM 330
3 STAR = RM 990
7 STAR = RM 2310
10 STAR = RM 3300
15 STAR = RM 4950

Huraian 1 STAR

RM330 anda tadi akan digunakan:
1) Yuran Keahlian : RM30,
2) eVoucher Makan : RM300

Semua ahli akan diberi kad ahli yang mempunyai duit makan RM300, segala belanja makan di Island RED Cafe akan ditolak dari baki kad anda ini. Segalanya akan kembali kepada anda.
Keistimewaan Keahlian Island RED Cafe : Anda memiliki bonus tambahan sebanyak 20% semasa top up baki Kad Keahlian anda seperti berikut :

Top up RM100, anda dapat baki RM120
Top up RM200, anda dapat baki RM240
Top up RM300 , anda dapat baki RM360

Diskaun 15%, sekiranya evoucher anda habis dan bayar secara cash.

PENTING! Tiada expiry date, anda boleh gunakan kad ahli pada bila-bila masa yang anda suka
KOMISYEN YANG BAKAL ANDA MILIKI JIKA MEMPERKENALKAN RAKAN SEBAGAI AHLI ISLAND RED CAFE
Plan B ini menggunakan sistem binari.
Mempunyai komisen tajaan dan juga komisen pairing.
Cth: Jika rakan anda berminat dengan pakej 1 Star, komisen anda RM15. Jika rakan anda berminat dengan pakej 3 star, komisen anda RM45 dan begitulah seterusnya

Setiap pairing yang berlaku anda diberi komisen RM90.
Dan begitulah seterusnya. Malah 50% komisen pairing anda ini akan dimasukkan ke dalam Plan A sehingga berjumlah RM6600 dan secara automatik anda akan mendapatkan satu unit shareholder.Ini bermakna akhirnya anda juga mampu menjana pendapatan seperti mereka yang menyertai Plan A.

JANGAN BERALASAN LAGI…TINDAKAN SEGERA ANDA MAMPU MEMBAWA PERUBAHAN BESAR INSYAALLAH…

1 comment:

Diarihatiku1976 said...

macam-macam program yang ado.. tapi masalahnya.. senang ke nak kayo... bukan senang nak kayo.. hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...