30 March 2009

Mainan Baru

Hari tu gi shoping..
kakak sebok nak beli set mainan cam lego tu..
xcelli dari dulu lagi..
kalau gi shoping jer kalau nampak benda alah tu..
memang dihangkutnyer masuk troli..
tp mama yang keberatan nak beli..
sebab..
mama malas nak kutip nanti..
kan bendanya halus2 gitew..
mau maki hamun kalau terpijak neh..

so...
masa nak membayar neh..
mama dah siap2 pilih yang mana nak ditinggalkan..
haha..sambil tolak troli sampil buang jer barang2 ke atas rak tu..
takut si kakak ni nampak mau ngamuk dia..

sampai jer umah..mula ler cari mainan dia..
nangis cahdu cangat..cari mainan tak jumpa..
so mama janji..nanti gi beli..

ptg tu keluar gi kedai depan tue..
kebetulan kedai tu ader jual mainan..
set cam ala2 lego tu pun ader..
so mama beli kan kakak 1 pack..
dia 4sure la amik 2 pack..
sib baik ler murah..
tak ler ralat mama nak hambau ke luar tingkap kalau tak mo simpan nanti..

so balik jer rumah..
terus bukak n main..

wah..asyik nyer....
minat giler rupanya..
kalau ler mama tau...

emmmmmm

cian anak dara ku itew..

4 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

waaa...syoknyer kakak, dpt mainan baru....

atty's said...

benda tu elok..tuk menguji minda kanak2..

salam kenal dr kty juga..kty add link ye..

My Blog said...

budak-budak kena byk mainan untuk percambahan minda mereka yerrk

mama_Lieya said...

to Rafflesia merah >> syok giler..memacam benda dia buat..

to atty's >> emm betol la..utk kreativiti gak..kalau tau cenggini dari dulu lagi mama dah beli..

to my blog >> emm betol betol betol..
hehe thanks..


sok nak gi cari yg ok sket..yang ni morah punya..tak lekat sangat..senang tanggal...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...