02 March 2009

Cerita Hari Ini

Rasa cam dah pernah ader n3 tajuk ni..
tapi aku pedulik haper..
memang aku nak ceta pasal alkesah hari nih

hari ni aku MC
tak leh nak pi keja..

pagi td bangun punya awal..
prepare apa yang patut..
baju da siap iron dr minggu lepas..
keja dah siap...
ready nak gi skola jer..

bila mai tgh hari..tiba-tiba kepala aku boleh bedenyut2 cam nak tercabut plak..
rasa cam migrain...ehh..ntah la aku pun tatau sakit migrain tu cemaner..

panadol ader sebijik lagi dalam beg aku telan..
tunggu 10 minit..30 minit..pun tak hilang gak..

mandi skali lagi..basahkan rambut..
ikut petua dr mana ntah ler..
tp tetap tak hilang gak sakit kepala..

so telan lagi sebijik panadol..terus tido...
aku pun tatau kul baper aku terlelap..
sedar2 dah pukul 3...

ish yang aku risau nih..
12 n 13hb nih aku nak apply cuti rehat...
nak balik kampung..
ntah dapat..ntah tak..
asyik MC jer..

*masa lam pantang dulu penah jadi skali..sebab tak cukup tido...
pas pantang hari tu pun penah gak jd...sama sebab..dan yang ini mungkin kah tak cukup tido gak??tp pagi tadi mmg aku ngantuks bangat sebab semalam lena tak berapa nyenyak..asik terjaga jer..nampak sangat aku skrg teramat bz...tido pun tak menentu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...