03 March 2009

Aktiviti Di Pg Hari

Awal sungguh aku set alarm...
kul 4 pg dah dok ting tong ting tong...
banyak agenda utk hari ni...

tp dalam dok nak bangun..
terlelap balik..
sib baek set 2 alarm..
so bila ding dong ding dong bunyi pukul 5.30
aku pun terus bangun n mandi..

atas nasihat teman2 n mommies2..
aku tak berapa nak jadi untuk stop memerah susu..
usaha lagi..diorang cakap..
jgn cepat putus asa..

so pagi ni dengan kudrat yang ader..
hehe..ngantuks lg nih..
aku pun memulakan aktiviti memerah..
dalam 30 minit dapat la 2oz..
tp ok la tu..
sambil memerah sambil ngadap blog..
heheh..

so hari ni mungkin tak boleh nak lepak depan laptop cam semalam..
(mmg tak boleh pun)
coz hari ni nak pegi keja..
so tunggu malam jer kot2 ader nak hapdet ceta panas..
so chow chin chow...
~daaa~

3 comments:

PuteriSatu said...

tul tu...nak bf ni..kena kuat semangat...dun give up....usaha..n usaha..walu sikit je susunya....

kasihlatifah78 said...

haiiii...

usaha lebih sket...

My Blog said...

payah gak nak merah susu ni ek... tapi pengalan tu yg yg best kan,.,.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...