20 March 2009

Keguguran Rambut Vs Bersalin + Hormon

wah....dahsat gitew tajuk nyer...
cam rancangan dokumentari lak...

excelli mama nak ceta ler pasal keguguran rambut mama yang teramat dahsat sebelum nih..
satu hari..beribu2 helai gugur..bangun pagi kat bantal pun ader rambut...mandi..rambut bersepah...kalau sikat lagi ler..berbulu jer sikat tuh..hehehe..tp selepas mama period...first time period pas bersalin ari tu...keguguran rambut pun dah berkurang..tak der lagi gugur kat bantal..kalau sikat pun cam 5 6 helai jer yang gugur..so bole ler kot mama wat konklusion kat sini..hormon mama dah stabil....hahaha..

emm awal tul mama post n3 hari ni..
bukan sebab aper..
plan hari nih nak wat keja yang berlambak dan tertangguh tu..
kalau dok belek benda alah nih..satu hari suntuk pun takper..

so...jumpa lagi nanti...da~~~
petang sket kot..

* oh ya...esok ader pc fair..mama ingat nak beli notebook..korang fikir cap aper paling OK?HP?Compac?..??..??...

3 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

nasib baik x sampai botak yerrrr....agaknyer sbb ape yer jadi mcm tu???

mama_Lieya said...

dr apa yg mama bc...sebab ketidakstabilan hormon...masa mengandung hormon berubah...masa bersalin kan mcm2 urat putus...so amik masa nak stabil kan hormon..
tp lain org lain gayanya...

mama masa anak 1st tak timbul pun masalah cenggini...
may be kali ni anak lelaki dia lain sket kot...

fiezafadilla said...

eh..esok ada pc fair eh...
nak balik kampung la plak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...