18 March 2009

Hero ku

emm n3 hari ni aku nak tunaikan janji aku semalam..
nak ceta pasal hero aku ngan kisah nurserynya..
cewah bunyi macam cerita rakyat gitew..

kisah nyer cenggini...
hari jumaat hari tu kan aku balik kampung..
aku tak hantar ler anak2 ke nursery...
dan yang nak dijadikan cerita..
aku lupa lak nak bagitau yang aku tak hantar diorang
dalam kul 9.30..cikgu dia kol..
(hehe aku suka panggil orang ngasuh n owner nursery ni cikgu..tak tau naper..)
tanya kat mana..kenapa tak hantar akief..
aku pun cakap ler..balik kampung..lupe nak inform..
hehe ingat nek kena marah..saspen jer..
dia sampai gi cari kat umah aku...

pastu bila semua persoalan dia terjawab..
dia mintak nak cakap ngan akief..
hehe..aku nak gelak pun ader..
cemana ler budak 5 bulan nak cakap phone..
tp boleh dengar suara akief yang ngeh..ngeh..ngeh..tu pun jadi ler..
rindu sangat ler tuh...

yang si akief ni plak..masa kat kampung..
suka bangat didukung oleh mak ngah aku..
nak kata muka cam mama rose..ader ler kot sket2..cuma mak ngah aku ni gigi dah kurang hahaha..
tp mak ngah aku ni pakai tudung cam mama rose slalu pakai..tudung ibu arini..hehe
tu pasal bila dok kat tok ngah dia, akief sembang cam tak nak stop..cam banyak sangat cetanyer..

so semalam aku hantar ler akief n kakak ke nursery..
melepaskan rindu mama rose n kak intan..
uishh memacam cerita ler aku dengar..

mama rose..masa akief takder..monyok jer..
macam orang hilang barang..
sampai nursery jer..tanya..akief datang tak hari ni..?
cikgu2 kat situ slalu usik mama rose nih..

nenek hilang cucu..

emm aku pun tatau ler..
diorang nih terlalu manjakan anak aku yang kecik nih
sampai nangis sket pon nanti mama rose tu akan bising...

emm tatau ler aku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...