12 March 2009

Interior Design

xcelli hari ni aku cuti..
so sambil2 mengemas..aku terpikir nak memperelokkan umah aku nih..
ehh..bukan umah aku..amah sewa..tapi tu ler pasal..umah sewa kan..nak cat pun baru pun takut tuan rumah tak bagi..bila la nak beli rumah..kan senang boleh hias rumah sendiri..
tp apa2 pun umah sewa ni kena touch up sket..aku tengok macam umah bujang..bukan umah orang dah kawen..tapi bab selerak cam orang dah anak 10..

so aku pun mencari ler design2 kat internet..yang memenuhi kriteria umah sewa aku ni yang tak berapa luas..
so kita tgk design dulu..kira bajet..baru laksana..
apa lgi layan....




inijer yg dapat di aplod..
so bila dikaji...dan diperhati...
bentuk..hiasan..perabot memainkan peranan..
beli perabot tak cantik..tak canteq ler umah kita..
hehe bole gitew??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...