12 March 2009

Facebook..

emm hari ni macam yang di plan..aku bangun pagi cam besa..siap2 apa yang patut...bila anak2 dah pegi skola..mr abah dah pegi keja..aku pun mula ler aktiviti memerah..sambil perah sambil layan internet...
tp masa berblog ni aku dah abis memerah ler..
masa memerah tadi aku sebok layan facebook sat..
nak create account gak..
aku tengok cam best jer..
so aku create ler satu..
tp tak reti nak guna lagi..

ok berbalik pada cerita susu..
hari ni bekalan yang dapat dikumpul sebanyak 3oz..
wahh lumayan gak kan..(bg aku la,heheh..)

pg tadi mr abah bagitau..aku dapat anak sedara baru..
kakak ipar aku dah bersalin..baby boy..
walaupun mengandung pun tak bagitau orang..walau bersalin pun tak war2 kan..(mr tokwan yang msg mr abah)walaupun tak balik jumpa adik beradik masa raya thn lepas..aku tetap nak ucapkan TAHNIAH...walaupun aku tahu dia tak baca pun blog ni..hehe..semoga anak dan mak sihat2 semuanya..

ok berbalik pada cerita tuan blog...hehe..
aku dah bercuti hari ni..nak balik kampung terchenta..
hooooo rindunyerrrrrr...
jom orang perlis kita balik kampung...
nak makan sotong goreng tepung..
nak pegi padang besar..
nak jalan..tengok sawah..
mengail ikan puyu..
hoho best nyer...

tp..cukup ker masa nak wat sumer tu??
jumaat -> akad nikah..
sabtu -> kemas umah
ahad -> kenduri
isnin -> balik KL

huwaa....harus pujuk mr abah gi padang besar n makan sotong goreng tepung gak...

tak bestkan n3 tanpa gambar..
tapi takper..nanti aku hapdet gambar kenduri wokey...
so chow chin chow..
nak mengemas kejap..

woo woo woo balik kampung..
woo woo woo balik kampung..
woo woo woo balik kampung..hati girang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...