15 March 2011

SUKAN TAHUNAN TADIKA CAHAYA INTAN.....KAKAK YAYA MASUK LAWAN LARI...

Salam pagi kengkawan....

Dah bekpes ke sumer...?
Blom..!!


Ermm...dah...dah....jom2 jemput makan..
mama blanja kepci..

amik sorang sepinggan..
cukup..?


okey..dah kenyang...??

Dahhhh!!!....


Okey....bagus..bagus..
bila perut dah kenyang baru best nak dengar ceta kan...

Tajuk cerita hari ini ialah...

Sukan Tahunan Tadika Cahaya Intan.......

Pengenalan : Acara sukan bermula seawal 8 pagi di mana para ibu bapa datang mendaftarkan diri..tapi mama dah pas Incik abah dan kakak yaya pergi dulu..mama terpaksa pegi lewat sket sebab nak hantar SIL  ke stesen LRT bukit jalil...dalam kul 10 baru mama sampai ke tempat kejadian dengan si akief...huhu...

Isi : Seterusnya kita mulakan cerita diselangi gambar2 bagi mengelakkan kebohsanan...

kebetulan...mama sampai...acara kakak yaya akan berlangsung...



Kakak Yaya sebok pilih bola kaler merah...


lari...lari..lari....


Ini acara untuk adik-adik 2-3 tahun.....
comel sangat....nampak tak adik yang tak nak berdiri tu...xcelli dia dah majuk.....mula2 tu dia xcited sangat...tak menyempat nak kutip bola...punya lama tunggu wisel bunyi..sampai dah merajuk...hahhhaha...


si akief pon masuk acara kutip bola....


tengok tu...semangat sampai berpeluh-peluh...


para ibu bapa duduk di bawah khemah yang disediakan


para peserta dah mula dahaga.....ehh ni peserta ker ekk?


acara lari sambil membawa bola ping pong dalam sudu

Penutup: Ermm nampak nyer kena ada episod kedua ni...banyak lagi gambar yang mama nak tunjuk...acara ibu bapa plak..kelakar giler..cam spiderman pon ader...hahhaha.....

p/s: nantikan sambungan nyer yer....

2 comments:

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

alahai..comeinye budak2 ni....baju belag2 yang bawah 2 thn tu comei la..mcm nak cubit2 je pipi dia..heheh

zahidah dihaz said...

bestnya...lama tak tengok sukaneka...hehehe


New Entry: Cepatnya masa berlalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...