17 March 2011

MAMA DAPAT HADIAH HEADER....

Mood : sangat2 teruja..

Celik jer mata cam biasa jenguk blog...hahah....keji kan..bukan nak tengok muka anak2 ker..muka asben ker..... tetiba ternampak sesuatu yang pelik...hahaha...ayat tak bleh blah.......tetiba nampak ada kawan mama tinggal notes kat shoutbox suruh gi amik adiah...ermm adiah per lah pulak ni.....wahhhhh....mama menang kontest ker aper ni...bestnyer...

tanpa berlengah terus mengkelik ke blog beliau...alangkah terperanjatnya mama apabila mama dicanangkan sebagai pemenang follower ke 777...muahahahaha.......sila termuntah dengan ayat skema mama ni...

tak sangka pulak....semalam kan mama ada wat 'xpdc' Bw dan menfollow....ermm..nampaknya membuahkan hasil...

ehh..cakap banyak pon tak guna....korang mesti meluatkan..
jom layan header cun yang mama dapat.....


makasih CUNNDAA...

ermm memang cun daaa.....

apa2 pon..mama ucapkan terima kasih di aas penghargaan cunndaa ini...muaahahahha sekali lagi kuar ayat skema...

well...mama kan cegu.....mesti guna ayat2 skema....

p/s: pasni boleh tukar header baru...tukar mood kejap...

4 comments:

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

wah..bestnyer..tak nak suh buatkan untuk anna ke??? heheheh

cunndaa said...

mekasih mama wanie sbb sudi guna header yang simple tu...

zahidah dihaz said...

cutenya header tu... tahniah kak...



New Entry: [Keputusan] Miss Zahidah 4in1 Lucky Draw

Miss Eyda said...

wah..best nya. nak jugak =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...