18 March 2011

MAIN JOLOK - JOLOK BOLEH KURUSKAN BADAN

Hari ni dah jumaat...walaupun esok sabtu... cuti... tapi mama tak heran pun... sebab... hari ni mama cuti...semalam pun mama cuti...kelmarin pun mama cuti.....ermmm dah...jangan nak cebik2 muka kata mama malas gi keja.....mama kan cegu shida....kalau sekolah cuti...mama pun cuti la.....syok kan.....tapi tak dak makna okey....nama ja cuti...tak yah pi keja...tapi still kena wat keja skolah kat umah....

ok..berbalik ceta main jolok-jolok.....semalam kan malam jumaat......

kikikiki.......apa kaitan ngan malam jumaat...tak de pe okay...jangan nak mengarut...jangan nak pandang kiri kanan takut orang tengok korang baca blog lucah mama...

ni ceta pasal main jolok-jolok mulut sampai muntah untuk kurus... bukan main jolok-jolok... pastu muntah-muntah... pastu perut buncit... no..no..no....

berbalik pada cerita suci mama...

Pada satu hari tu...........

"ehh....budak tu dah berisi sikit lah..kalau tak..cengkung giler..."
"mana satu...?"

mama pun perhatikan buadak perempuan yang kawan mama tunjuk tu... ermm... mama tak kenal... coz mama tak pernah mengajar budak tu...

"kenapa ngan dia akak..?"
"dulu dia ni suka muntah balik apa yang dia makan..."
"ishh boleh pulak...tak sayang ker...dah beli makanan mahal2...pastu dah makan...muntah balik...cemana dia buat akak..?"
"macam tu ler orang nak kurus cepat....sampai cengkung giler masa tu.....lepas dia makan...dia jolok2 la mulut dia sampai muntah...pasal duit...apa diorang peduli...bukan duit diorang pon..."

ermmm.........kata2 kawan mama buat mama terfikir kejap...kalau main jolok-jolok cenggini boleh kurus ker....? 

"dah...dah...ko tak yah gatal nak buat...memang bleh kurus...tapi nak merana penyakit lain ker..? diet jer cam biasa..."

****************************


Haa....ada ka yang nak buat....?..Jangan lupa ajak mama skali okey....jangan sesekali...bahaya sesangat.....
kalau nak main jolok-jolok buah okey.....tapi nak jolok buah aper..?

jolok buah kelapa kat tepi pantai yer.....

Agak2 korang...kalau kurus tu cantik sangat ker..?

jom tengok si kurus...

cantik ker...?......


lawa ker....???ceciter...ceciter...

p/s: gemuk tu cute aper....kan..kan..kan...muahahhaha (ayat tak boleh blah.....cover lemak sendiri)




7 comments:

zih@n said...

btl2..gemuk mmg cute..comey je kan..=)

nk cover lemak sndiri gak...hehehe

zahidah dihaz said...

huhuhuhuhu...sadis giler...teringin nak berisi jugak....



New Entry: Temubual Cikgu Shida bersama Hot.fm

kiz said...

Tak nak gemok tak nak kurus...nak yang ada ada je.....

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

NANA DA SLIM..TAK NAK KURUS2 SGT..TAK CANTIK NNTI..HEHEH TUNANG PUN NAK NANA BERISI SIKIT..ADOI....

Anonymous said...

ambik yg kurus giler.. ambik la yg kurus cam i ni.... hehehehehe

Yasminhamid said...

tak sanggup nak jolok lepas makan.. biarla gemuk dari kurus tapi tak sihat..

kay_are said...

terime diri seade nye sudah r kan =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...