21 January 2011

MAMA DAH DAPAT BE TAHUN BARU

Salam pagi..

Alhamdulillah....pagi2 jumaat ni..mama dapat berita gembira.....tadi jengok abe nuffnang..abe nuffnang dah kasi BE tahun baru untuk mama....hoho~ setengah bulan jugak lah mama tunggu.... baru lah semangat nak berblog meluap2 kembali..hehe~

patutlah semalam abe nuffnang sebok...rupanya nak kasi 'sumthing' kat mama..hehe...thanks abe nuffnang...dan mama rasa ramai lagi yang dapat BE tahun baru ni....
Betul tak?


Earning baru $0.01.....hahaha~
Okaylah..pas ni mau kena BW sampai pengsan lagi lah....

***** uolls dah dapat lom?*****

3 comments:

~eZmALiZa~ said...

hehe..ezma pon same..dapat 3 BE sekaligus! alhamdulillah... :)

mama wanie said...

wahh sampai 3 tu...tahniah...

BRO_MONDAY said...

hai mama wanie!!!
ai xdapat pape pun, ada prob ngan nuffnang blog ai ni...adehhh~ tapi tu x mematahkan semangat ai nak jenjalan gi ke blog rakan²...koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "~ AkTiviTi MaLaM Thaipusam ~"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...