20 January 2011

HARI NI CUTI...APA PROJEK?

Salam khamis....

Oh....seronoknyer....hari ni kan cuti...
Otak pon rasa relax jer...mana tak nya hari2 nak mengadap students...
susah oo nak berlakon serius dan garang....
muka tak leh senyum..kena serius..baru nampak garang...baru budak tak ambil peluang nak bising atau main2 masa belajar...owhh semua tu menyakitkan badan tau... penat..hehhe

 mula2 kena blajar wat muka serius....


pastu...mesti garang.......

Okeh...berbalik pada tajuk entry...

Hari ni..bangun jer pagi..terus bersiap2 nak masak bihun untuk bekpes..kalau dah bekpes berat2 ni...lambat sket nak lunch..boleh lepaks2 ngan blog..hehhe..

Bila perut dah kenyang..mulalah semua cam ular sawa..lepak depan tv..ceta tak best pon layannn~

Tengah dok layan perasaan.. HP bernyanyi ler plak

selama berhari raya~ (ringtone time raya ari tu...tak tukar2 lagi..)

"hello.."
"oh..."
"haa..."
"ermm"
"ok..ok..."

Rezeki~
Nenek Ros ajak makan nasik kat umah dia....
Siap2 terus gi umah Nenek Ros..

Pas makan.lepak2..sembang simbong.....pastu nenek order domino plak....
apa nak di kata.....sangap ler pizza plak..
hoho~
punah diet ku...

perut pon dah kenyang..mata pun cam tak larat nak bukak ler...baik balik umah..rehat2 kat umah..hahha..kang mama terbongkang kat umah nenek..pecah lak tembelang tidur berdengkur.


Bila sampai umah....cam biasa ler..mesti jengok blog....bila try klik abe nuffnang....alhamdulillah..abe nuffnang dah sehat...cuma BE mama yang belum sehat...belum ada rezeki lagi nampaknya....

Kononnyer yang mengantuk tadi ilang lak pulak bila dah sebok klik sana..klik sini...jengok blog kengkawan..baca entry2 yang hot2..

So sekarang nak berBW....sampai Pengsan.... :)

*****saper nak join..?*****

5 comments:

Hidayah said...

ari ni kedah tak coti huhu tp sok cuti la ujung minggu

mama wanie said...

laa...ye ke..siannyer..
tak per...sok cuti lusa pon cuti...

mama ni..
hari ni cuti..
sok keja..
sabtu pon keja..kena ganti untuk raya cina nanti..
cuti ahad saja..huhu

Mknace said...

:) :) :)
BW jangan tak BW
terbaeekkk!!!!

singgah dari mknace unlimited

Faizal Syukri @ Peja said...

bestnye dpt makan pizza...

mama wanie said...

tq Mknace

peja: makan memang best..free pulak tu...hehhe
yg tak bestnya...nanti gemoks....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...