26 January 2011

18SX : BULU LEBAT KUAT SEKS

Salam...

Hari ni tajuk entry agak kedewasaan sedikit....
Harap tak de yang tersentap mentap...

Ok..kalau dulu....
masa time2 sekolah..selalu kaji manusia....
duduk satu geng...mula perati orang2 sekeliling..
dan antara topik anak gadis masa tu...
ciri-ciri lelaki cemana jadi pujaan hati....

so masing2 mulalah bagi pendapat...
dan yang paling ditakuti..
lelaki kuat seks...hahahahha....
ada pulak cara nak tengok seseorang tu kuat ke tak..?

Fahaman atau teori kitorang masa tu...

Kalau lelaki tu BERBULU LEBAT

opss...ni memang bulu lebat..tapi tak de kaitan ngan teori kitorang ye


aduss...salah masuk gambar lak.....*harap pemilik bulu ni boleh kasi trim*


haaa...kalau spesis cam ni........huhhhhu....aku tengok ko..ko tengok aku...mula wat muka kontrol ayu... no no no.....

KONON nya... kalau lelaki BERBULU begini...Kuat Seks...

BETUL ker teori ni..?

Any pendapat atau bantahan....


KALAU CAMNI PLAK..?




*****kamu spesis yg mana..?*****

7 comments:

LYAfrina said...

heheh...

ye k... org paling lbt bulunya..org utan la..

Tok Esah said...

hahaha, ye ke???

bhye ni!!!

-QinaSha Hudson- said...

haha. lawak gamba kedua tu

cik bunga said...

salam..tumpang komen
uish.... subjektif gak bg maksud kuat sex tu..hehe

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

wah...lebatnyer!!!!

kamal said...

wat tegang batang aku jer

Tunku Ibrahim said...

aku plak lain skit..aku suka plak tgk bulu awek tu lebat skit(bkn lebat giler) sebab nampak seksi dan menggiurkan..mksd aku bulu tu mesti nampak, jgn botak terus..gondol mcm bukit kene tarah..selera memasing la tu kan..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...