22 July 2010

♥ Kalau sekali 2 tak pe..ni 4 5 kali..sapa boleh tahan..♥

Salam...

Opsss..ops...

Jangan salah faham..
Ayat di atas bukan nak cari gadoh atau gado2 yer...

Heheh..
Sejak dua menjak ni..mama slalu sangat la ke Puchong Prima..
Jumpa Customer kat area OTK..
saper yang dok area tu tahu la kat mana tempat tu..
orang luar cuba imagine tipu2 yer..

Setiap kali ke sana mama mesti nampak ada sorang atok..
Asyik pandang jer kat mama..
Nak kata mama perasan..ntah la..
tapi memang betul..mama perasan..atok tu asyik pandang mama jer...

Jadinyer..mama dengan rasa rimas..
bagitau la abah...
" Bah,..tengok la atok tu...mama tgk dari tadi..dia asyik tenung.pandang mama la..jom kita gi kat dia nak.."
"Ish mama ni..mana ada...."
" La...abah ni...cuba abah tgk betul2....kan dia tengah pandang sini tu...ni yang buat mama tak tahan ni..."

Mama ada ambil gambar atok tu..
Cuba uolls pikir jap..agak2 apa yang atok tu nak bagitau sebenarnya..

hehe....uolls tak rasa atok tu usha korunk ker?
tunggu aper lagi..pegi la lawat atok tu...

Dan akhirnya..abah gi jumpa atok tu..dan hulur note 50...
ghuper2 nya..atok nak kasi mama anak banak makan...

hehe..

LayanZzzzzzzzz..

picture anak2 sajork....mama ngan abah...sebok sembang ngan atok..hahahaha


p/s: skrg..nak gi keja...slalu lalu depan umah atok..silap2 haribulan..boleh singgah jumpa atok...abah sila jangan jeles okay...atok jer...

9 comments:

pakcikLie said...

haa elokla tuh ..gomen tengah gaji nie, Kawanku sebelah atok tu jer...
apa lagi ..cucuk la..

ArELeEz said...

windulah kat atuk tuh! heh3..

Zaidah said...

cuba bayangkan klu atok tu jadik ansome..n muda...so kena panggil uncle...hehehe

Habibb said...

Kami panggil orang tua. kalau nak g kata "jom kite melawat rumah org tua"

sall said...

Aiyaaaa....bikin terkezut aje. Ingatkan atuk mn, rupa2nye tok KFC. Sama la kita. Baru tadi aku n sekeluarga gi mkn KFC. Tok KFC belanja.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sori, masuk blog u
meh join contest saya pulak

SHAZA said...

salam wani,
meh jengah n3 saya dah terima hadiah dari u.bb efa posink pakai baju yg u bagi tu....lambat publish.

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

hahha..suspen jer ingat atok maner yang ngorat tadi..:PP

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

Salam ,
jom singgah tengok tungku moden kat blog saya

http://bintanghatiummi.blogspot.com/2010/08/tungku-panas.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...