14 July 2010

~ Ehh..Nampak da Kurus..~

Salam.semua...
Korunk jangan nak kecik2 kan mata plak bila baca tajuk entry tu..hehehe...
Daann..jangan cuba terasa jeles atau cemburu..
Memang bukan mama yang komen diri mama sendiri yer...

Semenjak seminggu lalu...
Dah banyak pengomen2..pengomen yer..bukan peromen...
yang tak berbayar..kata mama da nampak kurus..
huyooo..tak ker kau nak senyum simpul sampai ke telinga...
tapi..kejap jer la..sebab hanya mama yang tahu segalanya..
huhu...
tak la kurus mana pun..
berat pun bukan turun berpuluh2 kilo...
pinggang still lagi tak ramping...
baju masa anak dara masih blom muat..

kat mana yang kurusnya???

Hoho~

Tapi walau apa pun....
Mama nak sengeh gak...



KOZZZZ.....
Walaupun tak turun banyak kilo..pinggang blom ramping...
Tapi..orang dah mula nampak...dan tegur...

" ehh da nampak kurus sket la..."

SOOO...
Dengan suker hatinyer...
Terus ke kedai beli makanan...hahaha......

INI DIA...
BREAKFAST+LUNCH+MINUM PETANG+DINNER
mama semalam....

Pau kacang + Bliss......
Yummmmy

p/s: Dah brapa hari yerk tak makan nasik?? ermm...da tak kira la....

2 comments:

wanie_cmi said...

testing testing 123

wanie_cmi said...

terpaksa wat pop up window.....huhu..kalau tak..kengkawan tak leh komen...

*pssstt..ader ke yang sudi komen..hhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...