01 December 2010

KEMATIAN NGERI DI DEWAN PEPERIKSAAN

Selangor - Satu kematian ngeri telah dilaporkan berlaku disalah sebuah dewan peperiksaan SPM di sini baru-baru ini...Mangsa dipercayai dua beradik..Menurut bukti dan dari pemerhatian keadaan sekeliling, dipercayai mangsa telah terjatuh dari tingkat atas dan berkemungkinan mangsa telah digilis beberapa kali berikutan keadaan mangsa yang hancur....kedua2 mangsa telah dibawa untuk bedah siasat..





Okey......
Tarik nafas..lepas...tarik nafas..lepas...



Selepas dibedah siasat...maklumat yang diperolehi ialah kedua2 mangsa adalah dari sejenis spesis yang di panggil burung cak cak..yang dipercayai baru dilahirkan..




ohhh..kesiannya..

Salam...
Harap jangan terkejut sangat bila baca berita kat atas tu...kisah ni berlaku time mama jaga exam..dewan sekolah tu dah jadi tempat burung buat sarang...kalau time petang2 tu...burung2 berterbangan atas kepala...cit cit sana...cit cit sini.... ada lah 2 3 meja yang dah di tuuttt... kesian la kat calon2 yang mejanya bert@ik burung..tapi diorang ni cam dah tak kesah..agaknyer dah terbiasa kowt..ye lah skolah diorg..

Isnin anak burung jatuh dari atas...semalam pulak telur burung tertempek kat atas meja...tapi agak pelik coz kedudukan meja tu kat tgh...dari mana telur tu jatuh..sarang2 diorg ni kat dinding dewan... hurmm..mama agak....burung tu TERbertelur semasa tengah terbang....logik ker?kikiki...

Hari ni tak der exam....so boleh lepaks puas2...

Nak gi dating ngan Incik abah...auuwww....syookkkk

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...