28 May 2010

~MISI TERJAHAN JAKEL SHAH ALAM~

Selamat malam uollss....

Memandangkan hari ni cuti..
jadi mama ambik keputusan untuk kuar merayap shoping barang umah..
bukan apa....kalau shoping besok..tak dapat plastik beg..
tak suker arr...

tapi sebelum tu..mama da plan agenda lain...
cakap kat mr abah..nak gi melawat jakel baru yang kat shah alam tu..
dengar orang ceta cam menarik jer..
boleh carikan kain untuk persiapan raya nanti..
kununnya tahun ni nak siap awal la...
tak nak dah last menet cam tahun lepas....
beli kain sampai sekodi...pastu menggelabah cari tailor..
tailor da jual mahal...tengok kita pun sipi2 mata jer..hihi..

last2 kena beli baju ready made jugak..hahahaa...

Lama jugak mama kat jakel...
banyak tul kain2..
macam2 design....macam2 kaler....

tapi...mama rasa kurang selesa sket..
koz...kita masuk jer..ader la salesgirl akan ikut buntut....sampai ke sudah...
tadi mama kena ikut ngan dua salegirl ni..cantik..ramah tamah...seronok gak..buat layan sembang...
tapi cam mama cakap la..mama kalau nak beli barang..mama tak suker org bising2...mama jadi pening..
kalau murah2 tadi..mama rasa silap2 sekodi boleh jalan..
tapi disebabkan mahal..tahap kepeningan mama menjadi2 sampai tak leh nak wat keputusan langsung..
akhirnya..kuar dengan tangan kosong..
huhuhu...

so...rumusan dari hasil terjahan tadi....pertama..memang buang masa mama...kedua...emm rasa lebih kurang cam kat nilai...cuma kat sini nampak ler exclusive sket....ketiga...kalau sesiapa yang suker dilayan semasa bershoping...memang mama syorkan sangat2..salesgirlnyer sesangat2 la ramah dan tamahnyer..siyes mama cakap...

balik dari jakel..singgah tesco..beli barang umah.....punyer ler kelam kabut...mama tak tengok langsung berapa total belanja barang rumah..main sign jer kertas seret tu...huhu...tak senonoh sungguh...

p/s: mr abah...bila pulak nak gi cari kain ni...lagi 3 bulan dah nak poser...nanti..tailor wat muker sombong lagi..huhu

2 comments:

mama zharfan said...

time swipe sgt lag best..time nak byr kurang best :p

wanie_cmi said...

hmm..betul2..lupa nak ceta koz..mama tak terlibat ngan sesi pembayaran tadi.. (^__^)

kaunter satu jer kot setiap level..org beduyun beratur nak bayar..huhu..terbantut ler niat kalau cumer nak beli sepasang dua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...