24 May 2010

~BOLEH KURUS KE ORANG YANG DA BERANAK PINAK NI?~

salam..dan selamat pagi..

Adakah tajuk entry pagi ni membantutkan selesa anda untuk melahap nasik lemak ngan teh tarik???

hahha....tak de maknanyer ok..kalau nasik lemak da depan mata...cawan teh tarik da kat tangan..layankan sajer....sambung jer niat nak diet tu esok pulak..hahah...

ni ler yang selalu jadi kat mama....bila nafsu makan memuncak tu.mula ler pasang ayat2 untuk mententeramkan jiwa...emm takper..esok aku kontrol balik....emm tak per..skali skala jer..huhu...

ni bukan kes aper ni....ni kes diet tak betul pastu dok bising tak menjadi..pastu muler nak menuding jari tunjuk itu salah ini salah...

tapi kan..apa yg mama pasan...kalau bab perut muncit ni kan...kalau masih anak dara..memang senang nak kempiskan..kalau da beranak ni..cam susah sket la nak kempiskan...ada sesiapa ker yang stuju....?hahah..ayat tak hengat lagi...silap2 kena baling telur.....(memang dah dasar malas nak wat sit up..cemana perut nak kempis..)

S O . . . . J O M   K I T A   B U K T I K A N

CABARAN  D I E T.... DALAM MASA S E M I N G G U...
turunkan berat badan.....tak kisah berapa..asalkan turun...hehe...
mama akan jadikan blog ini sebagai catatan untuk sesi diet mama...

p/s: ni kes menjelajah blog malam tadi lah ni..terjumpa ler blog makcik rehan yang bersungguh2 untuk turunkan berat badan..jadi lepas baca blog tu..mula ler semangat nak berdiet betul2 berkobar2 kembali..hehe..harap2...kawan2 kat luar sana....doa2kan la semoga mama tak angat2 taik ayam lagi kali ni..hehe

1 comment:

ArELeEz said...

good luck & chaiyok2!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...