21 May 2010

~JOM BERCERITA DARI HATI~

Salam..
Entry kali ni..lebih cenderung kepada luahan isi hati..(mungkin)
atau mungkin perasaan tak puas hati..

excelli bukan la nak marah sesiapa atau tak puas hati pada sesiapa..
cuma..sejak kebelakangan ni..mama terlalu sebuk..
hingga bila rehat sekejap..terasa badan terlalu letih..lemah..
dalam erti kata lain..tak larat sangat2..

hati kekadang terfikir..
sampai bila harus begini..
sampai bila aku harus hidup dalam kekalutan...kesibukan..?

memang diakui..aku memang failed bab time management..
tapi...otak penat membuatkan badan jadi lemah...
so sometime aku abaikan time table yang aku da buat..
hidup da jadi macam....
huh..tak tau nak cakap...

namun..aku bersyukur...punya insan yang amat2 memahami..
sanggup berkongsi kesusahan..
sanggup menghulur bantuan...
Terima kasih sayang...

I love U so Much..muahh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...