13 November 2010

MAIN ACI SEMBUNYI KAH DIA...??

dah banyak kali mama dengar orang mengata..
dah banyak kali mama terbaca orang komplain..
dah banyak kali mama tunggu...
dah banyak kali mama refresh...

kemana kau menyembunyikandiri wahai iklan ERA FM...??

kenapa tak menunjukkan diri...

malukah engkau..?
merajukkah engkau..?

tak kesian kah engkau pada mama ni..
cuba tengok ni..

dah berhari kau datang...
tapi kau sembunyikan diri...

bangun la..menarilah....ramai yang nak cuit2 engkau tu...

4 comments:

zahidah dihaz said...

selalu je dengar orang komen pasal era ni main sembunyi2....

ummuabdullahsyaakir said...

Salam,kak...ada rezeki tu nanti mesti dia datang bertandang...hehe

sarah-najwan said...

alhamdulillah..dah jadi BE ok lah tu..

Pink Kouture said...

Olla!!! Looking for an exclusive and limited silk scarf design? Do visit here http://pinkkouture.blogspot.com/ or http://twitter.com/#!/Pinkouture.So do grab fast due it come with limited piece.TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...