12 November 2010

ATHIRAH'S AUNTY 1ST GIVEAWAY

Mama join contest/GA lagi...


GA kali ni tidak bergantung 100% kepada nasib...
siapa yang rajin terjah blog AA ni..
akan dapat habuan...

so apa lagi..uolss tanak ker...

"Mama bekerja sebagai seorang pendidik....setiap hari mama akan memandu sendiri ke tempat kerja yang lebih kurang 26km......mama mengajar di sesi petang... so waktu tengahari baru keluar dari rumah.. kalau menang hadiah handsock ni...alangkah bertuahnya tangan mama..akan terlindunglah dari sinaran matahari...."

hehe......harap2 boleh menang...

jom klik kat SINI untuk join..

opss..kena tag 3 orang kawan..
mama nak tag:
zaikulim
ayongshima
kakngah



p/s: cerita kat atas tu bukan syarat penyertaan tau...saja jer mama nak bergedikss....sekali skala..tak per kan AA...

1 comment:

~Athirah's Aunty~ said...

mama wanie....tq sgt2! tq sbb sudi jd follower AA n tq sbb jd follower yg supporting...

well, AA wish u get dat handsock...

kalo mama mng nnt, AA akan tny mama nak kaler ape..hee

tq mama...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...