12 February 2010

~Laptop Baru - Murah-Ringan~

Hi....
Aku sekarang ni tgh memikir..
masa nulih entry ni pon masih memikir..

perlu ker aku beli lagi satu laptop..
tak membazir ker?
emm???

xcelli laptop sekarang yg aku tgh pakai ni..
cik somi akan wat harta dia...
nampak gayanya pasni..
jarang2 ler aku bole berblog..
(dah la baru bersemangat nak berblog nih..)

pastu cik somi ader la offer nak beli laptop baru...
emmm bermunger2 la hati mokcik nihh..
siap request lagi...
nak yang kecik..ringan.....
senang mokcik nak bawak gi skolah ker..
jenjalan ker..
kalau tetiba rasa nak wat keja..
on jer..heheh....
(ye ker nak wat kijo...?)

tapi tu ler...
walaupun aku rasa tersangat2 teruja untuk memiliki laptop baru
aku masih lagi memikirkan kewajarannyer..
cehh masih waras lagi aku ghupernyer...
berkeperluan sangat ker????

emm..dalam celah2 dok pikir tu..
sempat gak ler aku intai2 pakcik2 dell...dan mokcik2 acer...
huaaahhhh...
ada wehhh laptop yang aku bekenan..
tak mahal..
dalam RM1k lebih2 jaa....
hehhe

p/s: kena tunggu persetujuan pihak yang akan membayar..kalau da greenlite...nanti aku ceta lagi panjang kat sini.....



4 comments:

Diarihatiku1976 said...

wahhhhhhh.. bestnya..... saya nak beli gak.. tapi en hubby kata lum ada kewajaran lagi...

ArELeEz said...

isk3.. org dah offer tu, xyah pikir2 dah. kira wajar jerlah! heh3..

Mama_Aqish said...

mana lap top nyer nak gak nengok

en_me said...

dah greenlite blom? ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...