17 February 2010

~Aku Berbisnes~

Orang selalu kata hidup di Kota banyak dugaan....
Walaupun kota yang dimaksud kan tu kuala lumpur..
tapi aku yang tinggal kat puchomg, selangor ni pon merasainya...
banyak benar dugaan dan rintangannya...

kalau tinggal di kampung..
bergajikan 2000-3000..da kira kaya..lumayan sihh...
bila jalan da bole mendabik dada...
(skali skala jer....kalau selalu tak baik...)

tapi kat KL ni..
hehe...aku kat Selangor ni...
Gaji 2000-3000 cukup2 makan...

untuk menselesakan diri dan keluarga..
(ye la...nak jugak bawak anak2 jalan2..
nak gak beli baju baru tiap2 bulan..heheh)
aku mencubakan diri berbisnes...
xcelli aku da cuba berbisnes secara realiti...
tapi aku ni pemalu sket..
da bisnes tak leh jalan...

so kali ni aku nak mencuba pulak bisnes online...
aku menjual baju baby......

sudi2kan la mencuci mata..
kalau ada yang berkenan di hati..
jangan malu2 untuk booking....

my email : wani_cutest@yahoo.com
phone : 017-376293

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...