22 February 2010

~Apa Ekkk? ~

Salam semua..salam satu Malaysia...

Pagi2 lagi aku da on laptop....dah terjah2 rumah orang...hari ni aku akan kembali bertugas macam biasa...oppsss..bila dah cuti sampai seminggu..aku hampir terlupa..hari ni aku bertugas..jadi kena pegi skolah awal sket..

Malam tadi...sampai ke pagi jugak ler aku dok membelek laptop ni..tapi bukan sebab rosak ker apa..gedikss tak nak tido...so merata tempat la aku pegi...tapi dont serong2 okay...aku tak pegi tempat2 haram....

Aku edit koleksi baju aku kat FB la..
aku jengok blog kengkawan la...
dok fikir idea nak post entry kat blog baru aku la...(blog apa lagi..blog bisnes baju la..nantikan kemunculannyer nanti yerk..hehhe..)

So..apa kesudahnya pagi ni...
5 6 kali cik somi masuk bilik kejutkan aku...
hhheeehheee....ciannyer....
sowii ekk..cik somi..tak buat lagi dah....(tapi tak janji..tak sumpah...)

tapi keja umah aku wat juga..
siap sapu sampah...
basuh baju...(mesin la..aku masukkan baju..sabun ngan soplan ja...)
kui..kui..kui..

okla untuk entry kali ni..
saja jer merepek..
nak kekalkan reputasi..hehhehe....
(kang pakcik nuffnang tak suker...tak dapat duit raya plak...hehehe)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...