02 February 2010

~Family Day Out~

Xcelli ni ceta petang sabtu hari tu..
seingat aku..dah lama ler aku tak pegi luang2 masa kat luar ngan anak2...
dulu masa anak sorang..rajin gak pegi taman bukit jalil..
main taman..
piknik...

tapi sejak beranak dua ni..
masa aku cam dah tak cukup..
nak luang masa ngan anak2 pun tak sempat..
huhu..siannyer...

so...ini ler kisahnyer hari sabtu hari tu...
senyum puas gitew..bole gi main taman..


tengok tu....panjat tinggi2..aku yg naik risau..
meremang abis bulu roma..
yg abah dia rileks jer..
huhh sakit hati aku..


kakak..yang...emm...tak takut langsung..cam jantan...
pas ni diorg tak mau bw aku dah..
sebab..itu aku tak kasi..ini tak kasi..
hehe..
ngan abah diorg..semua bole..

tengok jer ke dik??

sebok nak panjat gak....apa yg kakak wat..semua dia nak ikut...

tengok tu..semangat btol..

yeahh....

yang ni..paling klakar...mula tu..mengesot jer..
punyer ler takut...

tapi..pastu....

emm..cam askar jepun jer dok berkawad...

time to balik....

kakak da tak larat nak kayuh...

itew jer la..
sekali skala best juga....

p/s: abah yang rajin melayan kerenah anak2..thanks abah...coz wat anak2 mama happy...huhu..i luv u sooo much..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...