13 July 2009

~ SHOPPING @ IKEA

Ni cerita sabtu lepas..
kalau basi pun tak kisah..
bukan boleh makan pun..
so sah sah ler tak kan sakit perut..

isshhh apo kebenda ler yang aku do mepek nih..
ok ler jom jengok apo yang kitorang cari hingga sampai ke IKEA...

"Jom cepat la bah...kata nak gi IKEA..."
Sebenarnyer dah lama kitorang nak cari rak...
nak letak kat bilik stor..
merata kedai perabot kitorang dah pegi..
tapi tak jumpa yang berkenan di hati..

"Ehh...nak belok kena tengok kiri kanan dulu.."

posing sket...

mula tu nak ambik satu set jer... (Kalo korang nak..cepat2 ler serbu IKEA..satu set murah jer..rm129)
tapi memandangkan barang dalam stor banyak giler so...terus sambar 2..


xcelli rak ni kita boleh adjust2 kan ketinggian rak nyer..
dan kita boleh sambung2 kan ngan set satu lagi..
jadinyer..kitorang beli 2 set dan beli extra papan
untuk sambung kat tengah2..
so jadi ler cenggini....

dan..habuan untuk kakak mesti kena ada punyer..
kalau tak mau bising dalam keta ajak gi tesco...

wakaka..
mak ngan anak sama jer..


khemah ni rm35....semua mainan kakak simpan dalam umah dia ni..
suke suke suke..
umah mama dah tak bersepah ngan mainan kakak...
(aksi agak seksi..sebab ni kan umah dia..so ikut suke dia ler nak seksi tahap gaban pun..wakakaka)

and NOW!!!
time untuk MENGEMAS!!!!

p/s: penat mengemas..tak larat nak snap pict rak baru yang disusun barang...next time ler..

3 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

sonoknyer dia dpt khemah baru, rak baruuu....

adda said...

bestnye khemah tu sgt besar.. murah lak tuh..

Farah said...

eh murah tu!sy pon tgh carik rak yg same!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...