27 July 2009

~MENGHITUNG HARI~

Hari ni dah hari selasa..
jadi tinggal 2 hari lagi untuk aku pulang ke pangkuan keluarga..
wakaka..suker..suker..

sabtu hari tu kitorang ader aktiviti sukan..
bola tampar dan bina istana pasir..
xcelli aku masuk bola tampar..tapi tak snap pict pon....
malas..
menang 1st game..then kalah game yang kedua..
sayang tul....tp yer la..memang tak der rezeki...

tapi yang best nyer aku nak ceta kat sini...
pas jer game kitorang habis..
terus sewa bot untuk gi pusing2 pulau..
satu kepala rm10..
best giler wehhhh..
ni pestime aku naik bot cenggitew
(takder la pulak gambar bot..wakaka)

so jom layan jer la..pict yang sempat aku snap....

eee!!! aper ni?..benda ni diorang panggil timun laut..agaknyer sama kot ngan gamat..

sedaappp!!! wakaka.....

best wooo!! terapung gitew..rasa cam dalam ceta titanic lak....

ni ler muka cikgu cikgi..

smile..cak!!

apa yang korunk nampak??nama pulau ni sempena nama yang korunk nampak tu..

ni pulak pulau templer....tengok ler air tu..jernihnyer...
bestt wooo~~
saper yang belom pernah datang..cepat2 ler wat planning..
cuti cuti malaysia~~

p/s: jawapan->pulau buaya...

4 comments:

mama tisya said...

salam..


pls vote for me di http://sereniety.blogspot.com/ utk Breastfeeding Photo Contest 2009 tq..my code BPC20 - Aimi Shalfarina aka mama tisya

Lady of Leisure said...

bestnya, jernihnya air macam air paip..

Aleyn said...

Wah seronoknyer outing....jeles makcik

Salam Perkenalan

adda said...

wow bestnye mandi mande

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...