09 July 2009

~ AKU KEMBALI ~

Dah lama aku tak jengok blog..
bz gila...
kerja datang silih berganti..
banyak cerita yang nak aku ceta tapi tu lahh..
seperti yang aku tulis tadi..
aku bizi yang amat..
nak bukak laptop pun tak sempat..
apatah lagi nak on9..

tengok laptop pun jeling2 jer..
kalau on jer...(macam ni ler)
aper satu keja pun tak kan siap..
setan banyak tol dok hasut..

"dok la ngadap laptop ni..
masa banyak lagi.."

"ehh..best lahh blog nih...baca sat.."

"eh...link aper nih..cam best jer...baca sket"

"emm..lama ler tak wat entry....nak post entry la..."

ehh uhh ehhh uhhh...sat..sat..sat...

dah 3 jam aku dok melepak depan laptop ni..
keja haram satu tak siap...
memang hantu betol la...

hati kena kunci..
siap kan keja dulu..
baru boleh on laptop..
tu pasal banyak hari tak jengok tuh..

tapi hari ni...aduiya...setan terlepas...
..............

banyak ceta lor....
jom wat senarai...nanti lama2 lupa lak....
1. nak ceta pasal lawatan ke kandang itik..ehhh org panggil kandang ker?reban??tapi besar wehh..cam kandang kambing...

2. nak ceta pasal rak baru yang dibeli di IKEA..bangga wehhh bole beli rak kat IKEA...selain dari mangguk, gelas, senduk yang cuma hega 3 hinngit tuh...

3. nak ceta kegembiraan dan kedukaan jadi cikgu math..sebab ppsmi akan dimansuhkan...dan ceta pasal induksi...

4. apo lagi haa...nanti aku piki lagi..

so aku chow dulu...
nak siap2 gi skola...
hari ni ado metin kul 12.15..

tengok...bz tak aku??
betolkan...kebizian aku tahap cipan lor....

1 comment:

cikin said...

huhuhu.. mmg amat bz...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...