14 April 2009

Visitors vs Comments

kalau korunk..
korunk nak pilih yang mana?

ramai visitors yang datang melawat blog..
tp tak tinggal komen..
atau
dapat komen berpuluh2 untuk satu entry...
dan visitor sah sah ler banyak gak kan..

hehe..
ni ler jadinyer kalau kepala tengah mengong..
dan hati rasa jeles tengok blog orunk lain dikunjungi ramai..

tp hati pun mula ler menyedapkan dirinya sendiri
* bukan ker blog ni tercipta dulu hanya untuk suka2 dan sekadar meluah apa yang bermain di minda..
jadi tak kisah ler..ramai pengunjung atau tidak...


*tapi..aku teringin nak ramai kawan..
aku rasa berblog nih boleh menambahkan kawan2 alam maya nih


*seronok tengok entry2 dikomen orang..

*tapi blog ngkau takder saper nak nengok pun..haha..hati gelakkan hati..

*ye la..memang aku sedar..
aku memang tak pandai berkata2..
apatah lagi nak bercerita..
sah2 ler kalau aku bercerita..
harus ada orang ternganga..
sama ada ternganga menanti jalan cerita..
atau ternganga borink terlena..


*tp itu lah aku..kalau berblog mengikut kata hati..
aku akan merapu tak hengat dunia..
ntah apa yang aku cerita..
aku pun tak tau nak kata..


*lastly hati berkata..
memang aku layan blog ni untuk suker..suker..


haahaha korunk layankan saja ler
kemengongan mama nih...
(tu pun kalau ader yang menjenguk)

meow meow pun mengong gak ker??

6 comments:

nik awin said...

blog sendiri..terserah pd kita tentang apa nak dicoretkan.

saya pun bukan penulis yg baik.apa yg ditulis adalah melalui pengamatan/pengalaman sendiri.
saya menulis pun adakalanya syok sendiri..tp sy cuba meminimunkan entri mcm tu.
~hehe..nak carik kawan blogger mmg amik masa.tak dapat kawan ramai dlm masa sehari dua.

~ganbatte

weeda said...

Janganlah begitu wahai kakak huhuhu...kitakan suka2 jer..blog kita, sukati kitalah nak citer apa..cara penulisan pon terpulang pada kita..heehehe..

♥ adLya ♥ said...

hehhe..xusah berkira..kita kan kwn..ecehhh... lantak le ramai ke x yg menjengah blog kita, janji kita gembira..kan2..

mama_Lieya said...

thanxx korunk sumer..

ni ler luahan perasaan nama nyer..

bila otak dah mengong...

betol betol betol...

janji bahagia kan...

kita punya blog ikut suker kita la

yer..

su said...

kita jd diri kite...

jdkan blog ni tempat santai2 bukan atas paksaan sesiapa..

yg penting kita hepi ape yg kita buat!

senyum slalu ;)

Anonymous said...

Good day !.
You may , perhaps curious to know how one can reach 2000 per day of income .
There is no need to invest much at first. You may begin to receive yields with as small sum of money as 20-100 dollars.

AimTrust is what you haven`t ever dreamt of such a chance to become rich
The company incorporates an offshore structure with advanced asset management technologies in production and delivery of pipes for oil and gas.

It is based in Panama with offices everywhere: In USA, Canada, Cyprus.
Do you want to become a happy investor?
That`s your choice That`s what you wish in the long run!

I feel good, I started to take up income with the help of this company,
and I invite you to do the same. If it gets down to choose a proper companion who uses your funds in a right way - that`s AimTrust!.
I take now up to 2G every day, and what I started with was a funny sum of 500 bucks!
It`s easy to join , just click this link http://enijoripor.freewebsitehosting.com/ozofiv.html
and lucky you`re! Let`s take this option together to feel the smell of real money

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...