16 April 2009

Award from areleez

hehe..
excelli dah lama areleez kasik award nih.
tp mama kan jahil lagi bab2 blogging nih..
lgpon ni 1st time time dapat award..

so tatau aper nak buat.
upa nyer kena amik..

so ini ler upa award tu..




so thank u very2 much to areleez...

4 comments:

Precious said...

Tahniah dapat award tuh! Nanti mesti makin banyak tuh ...

weeda said...

comelnya layout akak...ada bear2 :)

mama_Lieya said...

to precious>> thanks...1st time tuh..

to weeda>>akak nih minat bear..tp sejak ade anak2 ni tak sempat dah nak fikir bear2 nih...dok pelok anak jer lahh

ArELeEz said...

u're sooo welcome, bebeh! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...