18 April 2009

Beriadah di Petang Sabtu

Dah lama mama tak keluar beriadah..
hehe..ronda2 naik moto..
best wooo..
tp mama ni gayat sket naik moto..

emm so destinasinya..wajib le gi taman menan..
jom layan si kecik main ndoi (buayan)

tengok tu..melelah air liur...
leh naik buayan..



kakak yang teramat la teruja nyer..


mama + akief

4 comments:

Rizdalin said...

Salam... Hi... saya terbaca semua artikel dalam ni... wah comel sungguh baby2 yoy.. akief tu geramnya tgk dia.. Tapi mungkin akief di selimuti pampers (dispo diapers) yg dipenuhi bahan bahankimia. Apakata bertukar kepada Cloth diaper, akief sihat, cerdik dan selamat. Akief juga akan jd baby yg dapat menyelamatkan bumi yg tandus.. ziarah me at www.umidanishku.blogspot.com n shoping Cd at www.babyumishop.blogspot.com
:) anak sihat ibu bahagia

RaFFLeSiA MeRaH said...

alaaalaaa...comeynyerr diaa....akak nk bitau skit...kalau mamalieya tempek widgeo tu kat blog dlm 2 minit blog mamalieya akan bertukar jadi kaler putih x nampak ape2 tulisan....akak 2/3 org dah terkena mcm tu....ingat nape, bila dah buang widgeo tu terus normal balik blog kami....

weeda said...

comelll... :)

akusue said...

nak joinnn main buaian...he salammm...tq ziarah blog su...dtg2 ah slalu ye =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...