25 May 2011

OH BAPA MERTUA KU



Semalam datang ke umah ku..
Bersama adiknya yang ku panggil Cu
Aku kelam kelibut mengemas teratak burukku
Adus!! kenapa nak datang tak beritahu dahulu.....

Hmmm :)

Hari ni masih di rumah ku..
Nak balik kampung japgi pukul satu..
Aku tak dapat nak layan koz aku pun tengah haru..
Keja banyak datang satu persatu...

ehh :o

Makan pagi nasik bungkus sorang satu...
Alangkah bagusnya menantu macam aku.. (hahahahah)
Nak buat macam mana anak abah yang nak kat sayer dulu (keh keh keh..)
Saya terima jer nak jadi menantu...

gulp!! :p

Walaupun sebok ku layankan juga...
Tak lah sehebat putera raja...
Air milo kusediakan di meja...
Ayah mertuaku yang aku chenta (cehh bodek2...)


2 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

berpuitis pagi2 yer...kreatif sungguh...^^

mama wanie said...

heheh... terkebetulan...... biasalah entry kecemasan pagi2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...