23 May 2011

LAIN NAK BUAT.. LAIN PULAK JADINYA



Pukul 8.30pg dah on laptop nak buat keja sekolah kekdahnya, dari hari jumaat lagi dah dapat bahan, tapi simpan punya simpan sampai hari ni baru tergediks2 nak buat... itupun sebab diorang nak guna petang japgi, huwaaa!! tak abes2 keja last menet......

mama ni memang jenis pantang on laptop, mula ler nak jengok itu lah.. ini lah... tapi nak buat cemanakan.. terpaksa lah on sebab bahan tu kat dalam email... tengoklah ni haaa, dah sejam berlalu satu keja pn belom buat.. 

kay lah... stop dulu, kang ada pulak orang bising2 keja tak siap...
kan senang kalau amik jer kat internet ni.. kan banyak.. tak yah susah2 nak buat.... nak lagi sonang.. beli jer kat kedai kan... heheh...


contoh,

heheh.... 

thanks koz sudi singgah & baca...

2 comments:

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

heheh...samalah kita...kalo dah online sampai bertangguh2 kerja...hehehe

zaidah said...

kita pun sama...ade aje yang nak carik...kerja bertangguh...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...