12 March 2010

~ Sorang, Dua, Empat atau Enam..?~

Salam uolls..

Ni kisah malam tadi...

Malam tadi mama chat ngan sorang kawan mama kat FB..
dalam dok sembang2 tu..
dia cakap dia nak dapat baby lagi..
ada ler sedikit kejutan kat mama ni..
ye la..mana tak nya...
anak dia yang kecik lagi muda dari anak mama si akief tu...
dalam dok tertanya2 tu...
tetiba dia off line..
emmm....tak sempat nak tanya...
sama ada dia plan or ter 'excident'...(hehehe)

tetiba kakak si kawan mama ni online..
apa lagi..
soklan yang tak tertanya tadi..
mama ajukan kat kakak dia pulak..
kata kakak nyer...
kawan mama ni nak anak 8 orang..
huh...mama memang respek kat kawan mama ni..
memang banyak rintangan dan kekangan untuk beranak ramai kalau kita hidup di KL ni
tapi kawan mama ni tak heran pun...

so...sebelum mama terlelap tu..
mama pon ader terpikir..
rasa cam nak tambah bilangan ahli keluarga jugak...
mama pun teringin untuk beranak ramai..
at least 6 orang..
tapi mampu kah mama???

kalau mama nak capai impian mama tu..
mama kena usaha dr sekarang..
memandangkan umur pun da hujung2....
kena ler bergerak cepat....
tembakan mesti tepat...

huhu....
abah...any comment...?

sebelum tu..
jom tengok..

shomelkannnn....
ni yang wat mama tak sabar nih....

cutenyerrrr......

ala la la..

p/s: jom...tambah sorang lagi..hehhe...

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

hang search anak omputih buat per.. sure molek.. meh search anak melayu.. ahahkss

wanie_cmi said...

anak melayu pon molek per kak..huhu...sukerrrrr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...