16 March 2010

~Handbag mama~

Salam semueeee...

wahhh...permulaan yang penuh keceriaan kan..
cam bagus jer...for sure ader citer bagus nih..
hehehee...

Minggu lepas...
handbag mama wat hal..
huuu.....jangan sangka manusia jer boleh wat hal...

tengah mama dok kalut2..
tetiba rasa ada benda dok terjuntai2..
terkuit2 leher mama...
pegang2..tengok2 tali handbag dah terputus..
adoyaii..
dah la masa tu kat skolah....

so jalan penyelesaiannyer....
stapler ajer la..
kui kui kui...

kot ye pon nak rosak ker....
nak putus ker..
nak belobang ker...
tunggu ler cuti dulu..
senang ler nak pegi cr ganti...
ni tak..awal minggu plak tu..
..

harap tu tahan ler seminggu...
tapi kalau da jenis loq laq punyer org..
tak kemana nyer..
alih2...hari khamis ngan jumaat tu..
mama just bawa purse ngan hp jer..
da tak sanggup nak bawa handbag tu..

so semalam..
alang2 mama da kuar gi sekolah..
apa lagi merayap la..
pegi IOI Puchong..
belek sana..
jengok sini..

mak oii....
handbag kat IOI ni..
semua nyer berantai..
nak tgk pun sosah..
tapi tak yah tengok pun tak pa..
hega 300 ke atas wehhh...

Dah frust kat bahagian handbag tu..
mama terus ke bahagian baby..
nak belikan si akief baju tidor..

bila sampai kat depan eskalator...(sapa yang penah pegi IOI puchong tau ler..)
diorang tgh sales handbag..
emm tengok2 lagi...
harap2 ado ler yang terbekenan..

jeng..jeng..jeng...
yeaa...akhirnya ado...
tengok hega kejap..
puihhh...219....
ermm tapi ado tag kalo merah..
hahah....
less 70%

cuba korunk kira tinggal baper hengget jer hega handbag tu....
hehehe.......
(handbag kat area ni diorang tak letak tali yerk.. :-) )

so jom layan handbag lama and baru mama...

ni ler ghuper handbag lama mama....
tak sio nak nengok...
ngeh..ngeh..ngeh....................

close up skeettt
hehe...

taraaaaaaaaaaa!!!!!
my new handbag...
Rm 219..wokey...
lala~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...