05 March 2010

~Dalam Kesibukkan aku masih sempat..........~

Dalam dok sebok2 aku masih sempat dok terjah2 blog kengkawan...
baca cerita2 terkini dari kawan2..
tapi yang tak terkini pun ada...
tapi aku baca gak..
sebab banyak dapat input...
salah satu input yang penting....
tentu la pasal nuffnang..

bila aku godek2..
baca sana sini..
tanya pokcik gugel...
(pokcik nunang sebok..)

cerdik ler sket pasal nuffnang nih..
cemana nak kasi mashukkk...?
apa buffered earning..
apa itu..
apa ini..
hehehe....

nanti aku cerita sket apa yang aku dpat yerk...
sekarang masih bizi...
kena spend masa untuk mengarang tuh..
kang salah karangan.....ajaran dan fahaman sesat plak yang korang dapat...
hehehe

1 comment:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

sama lah kiter...sibuk bekerja tangan gatal gak nak pi jengah blog kengkawan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...