13 March 2010

~Cemana nak kasi entry kat blog kuar kat fb~

Salam....
kadang2 secara tak sedar..kita suka buat keja 2 3 kali...
dah la masa tak cukup...
mana nak update blog..mana nak ceta kat fb...

kat sini mama nak ceta sket cemana kita leh jimat masa...
dalam satu masa..
kita leh post entry kat blog dan ceta kita kuar kat fb..
(ni juga bole tinggatkan jumlah pembaca blog kiter.)




Semudah 2 langkah...hehe


Step 1
log in fb

Step 2
klik pada 'Account'


kemdian...
klik 'Application Setting'




akan kuar paparan cam gambar kat bwh ni..
klik pada 'Notes'



pastu..akan kuar ini....
klik kat 'Edit import setting'



ini last step...
masukkan korunk punyer blog url..
ape tu??
address blog korunk ler..



ok...selamat mencube,,,,,

2 comments:

mama zharfan said...

tq for the guide!!! nanti nak cubalah ;)

BRO_MONDAY said...

tenss mama for dis sharing...('',) nanti ai try lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...