29 May 2009

Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah

SELAMAT HARI GURU.....
Walaupun Hari Guru jatuh pada 16 Mei.
tapi sekolah mama buat majlisnyer hari nih...
meriah tersangat-sangat...
masa ni ler bebudak yang ader 'bakat terpendam'
membalas dendam..

hahaha...hari guru..guru disiplin semua off maaa...
diorang menyanyi..berjoget..tak hengat donia..
tapi yer lah..
niat diorang kan nak menghiburkan guru..kan..kan..kan..
wakakaka...
padahal diorang yang syiok sendiri terjerit terlolong..
tp aper2 pun..best bangat sebab mama boleh join majlis ni..
kesihatan mama dah bertambah baik..
batuk2 pun dah kurang...

emm tu ceta anak murid..
cikgu cikgi nyer pun apa kurang..
macam2 acara yang diorang buat..
hahahhaha..
tp mama tak join..
orang baru baik sakit..
lelebih kang somput pulok..

so layan jer la gambar yang sempat mama snap ni york...


hadiah yang mama dapat...thanks...

aksi apa pun tatau nih..

tengok tu..panjat atas belakang students..

haha..seb baik tak patah riuk bodak tooo



cikgu cikgi ngan student tengah syiok menari...

2 comments:

weeda said...

waa collect hadiah nampak hehehe..

mamarempit said...

salam singgah...

mamarempit @ mamaleeya...

same munyik...tp org yg berbeza...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...