28 May 2009

MC dan Influenza A (H1N1)

Hi semua..
Apa la aktiviti korunk hari ni yerk..?
alangkah best nyer dikurniakan kesihatan yang baik..
mama nih dah seminggu lebih sakit..
huhu..
rasanya bila dah baik nanti nak menikmati betul2 kesihatan yang dikurniakan Nya..
hehe apalah ynag aku merepek nih..

excelli..mama hari ni dah beransur baik..tp batuk n selsema still ado laie..
semalam dapat MC 2 hari..
mana taknya..
nak cakap pun suara takder..
cemano ler den nak ngajor..
tak tau ler cikgu cikgi kat sekolah tu..
sah sah ler menyumpah seranah aku nih haa..
sebab nya diorang terpaksa relief class mama ni haa...
tapi nak wat cemana..
bukan aku yang minta sakit cenggini..

gi klinik hari tu..
doktor cakap tekak mama dah bernanah..
so dapat ubat batuk..selsema..n antibiotik...
harap2 bertambah baik...

sib baek bukan kena virus H1N1...
kalau tak mau merana satu badan..
huhu..
YA ALLAh..KAu peliharalah keluarga ku dari penyakit2 yang merbahaya..AMIN...

3 comments:

Fazahra Life said...

banyakkan minum air kosong ye..

Diarihatiku1976 said...

aa lah.. bykkan minum air suam ... dan satu lagi ubat antibiotik tu kena habiskan.. ..

Mann Wanie Muhaini (mama_lieya) said...

terima kasih korunk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...