04 January 2009

MiMPi NGeRi

emm..aku tak pasti nak klasify mimpi aku ni
mimpi ngeri ker mimpi seram..hehe..

malam td aku masuk tido awal gak ler dalam kul 11.30 cam tu..
tp mata tak leh nak lelap..
husband aku dah lame tidonyer sebab pepagi buta sok dia nak kena gi amik abah dia kat pudu..
ntah aku tetido kul bp pun aku tak sedar..
anak aku cam biasa ler..2 3 kali bangun minum susu.
aku sedar2 ayam jer..

aku tak pasti pukul bp..
tp rasa cam dah pagi..
hoho..korang tau aku mimpi aper??

aku mimpi husband aku kawen lagi..
masing2 berebut anak..
aku siap minta cerai lagi kalau dia nak kat pompuan tu..
aku nih siap msg pak mentua aku lagi bgtau dia..sbb dl dia pernah pesan kat aku kalau anak dia a.k.a husband aku tu buat hal bagitau dia...
tp realitinya..husband aku ni tak ler sama ngan husband alam mimpi aku tu..

tiba2 husband aku kejut aku..
dia dah nak kuar gi amik abah dia..
aku lps bagi anak minum susu tido ler balik..
around kul 7 gitew..

yg bestnyer..best ker??
mimpi tadi bersambung...
ishh...sekali dilayan mimpi aku nih..macam ceta tv plak..
ntah la..susah nak ceta secara detail kat sini..
harap korunk paham ler ceta aku ni..kalau tak sumer pun sket jd la..
hehe..

kul 7.30 gitew aku bangun malas nak layan mimpi giler tu..
menyakitkan hati btol...

bila fikir balik...
knp aku mimpi sebegitu rupa?
menakutkan btol...

YA ALLAH YA TUHAN KU...
KAU PELIHARALAH PERHUBUNGANKU INI..AMIN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...