21 January 2009

Buzy giler....

ishh..dah fening giler aku nih...
keja melambak tak siap..
hari jumaat dah kena submit..
keja aku baru 70% siap..
(yer ker???)

emmm...tensionnyerrr..
rasa cam nak brenti kijo..
dok umah jaga anak..
lagi sonang ..tak yah antar nurseri..
tak yah bayar duit nurseri..

tapi aku nak shoping sapa nak bagi duit..
emm sinchan??
mesti tak cukup..
mana puas nak shoping..hehe..
ehh...lopa lakk..
azam tahun baru tak mo dah shoping..moping nih..
nak saving..
muahaahaaa...

ok back to tajuk crita..
sejak 2 3 hari ni aku sebok je...
nak on laptop pun tak sempat..
semalam pas tengok ceta kirana
terus masuk tidoq...
mangun kul 4pg...
wat kijo itu..
wat kijo ini..
dah cerah..
nih lotih giler..
disebabkan lama tak post entry
ku gagahkan jugak mata ni..
so..sebelum aku pangsan depan laptop nih harus aku minta diri nak g tido..
bye bye..
ZZzzzzzz...........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...